Social Work

Social Work

Monday, 21 April 2014

Σεμινάριο: «Αποθετήρια & Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι (ΑΕΠ)»



Η Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ του ΤΕΙ Αθήνας προσκαλεί στον Κύκλο Εκπαίδευσης

«Αποθετήρια & Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι (ΑΕΠ)», φοιτητές, προγραμματιστές,
εκπαιδευτικούς και όλους όσους ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με το ανοικτό
λογισμικό στη Θεματική Περιοχή του Εκπαιδευτικού Λογισμικού & Βασικών Εφαρμογών
ΕΛ/ΛΑΚ.
Στόχος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων με απώτερο σκοπό την αποτελεσματική και
δημιουργική συμμετοχή τους στη συνεργατική ανάπτυξη Έργου συνεισφοράς (project) σε
εφαρμογές ΕΛ/ΛΑΚ, σχετικά με αποθετήρια Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Η
συνεισφορά στην κοινότητα του ανοικτού λογισμικού μπορεί να γίνει μέσω:
  • της προσθήκης λειτουργικότητας 
  • του εξελληνισμού διεπαφής 
  • του εξελληνισμού τεκμηρίωσης 

Τα έργα συνεισφοράς (projects) θα αξιολογηθούν και τα καλύτερα θα βραβευτούν!



Θέμα Κύκλου Εκπαίδευσης:        Αποθετήρια & Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι (ΑΕΠ)

Θεματική Περιοχή:                        Εκπαιδευτικό Λογισμικό & Βασικές Εφαρμογές ΕΛ/ΛΑΚ
Διάρκεια Σεμιναρίου:                    15 Μαΐου 2014 μέχρι και 19 Ιουνίου 2014 (6 εβδομάδες)
Διενέργεια Σεμιναρίου:                  Πέμπτη, 18:00 – 20:00
Χώρος Διενέργειας Σεμιναρίου:    ΤΕΙ Αθήνας (Χώρος: Αίθουσα Τηλεδιάσκεψης)
Εκπαιδευτική μέθοδος:                  Δια ζώσης και εξ αποστάσεως
Διάρκεια Κύκλου Εκπαίδευσης:   3,5 μήνες
Τεχνολογικά Εργαλεία:                  ma.ellak.gr, ma.ellak.gr/edu/, ma.ellak.gr/forge Invenio software
Προφίλ συμμετεχόντων:
Να διαθέτουν: 
  • Εξοικείωση στο χειρισμό Η/Υ 
  • Εξοικείωση με εκπαιδευτικές τεχνολογίες 
  • Είναι επιθυμητή η γνώση κάποιας Scripting language ή / και γλώσσας προγραμματισμού        (π.χ. PHP, Python, JavaScript, Java, C κλπ) 


Κόστος Συμμετοχής:          Χωρίς Κόστος

Βεβαίωση Συμμετοχής:     Παρέχεται με την ολοκλήρωση επιτυχούς παρακολούθησης
Υποβολή Συμμετοχών:       Μέχρι Παρασκευή 2 Μαΐου 2014
Επικοινωνία:                      maellak@teiath.gr





No comments:

Post a Comment